Makita Omruilgarantie

Inhoud service


Mocht een Dolmar-machine binnen 1 week na aankoop defect zijn, dan mag je jouw klant zonder overleg met Makita, een nieuwe machine meegeven. Raadpleeg eerst “Actie Dealer” hieronder voordat je een nieuwe machine meegeeft.

Voordeel dealer

Dolmar machines zijn van uitstekende kwaliteit. En die kwaliteit kun je jouw klanten ook bieden als er onverhoopt toch iets niet klopt.

Actie Dealer

De machine dient compleet retour te komen inclusief de accessoires en verpakking. Mocht de verpakking niet meer aanwezig zijn dan graag de verpakking van de nieuw geleverde machine gebruiken voor de retour. Je meldt de omruil aan bij onze binnendienst die zorgt voor retourname, mits het originele aankoopbewijs wordt meegestuurd (Gratis via DHL). De omgeruilde machine wordt gecrediteerd, een nieuwe machine wordt gefactureerd en kosteloos naar je toegezonden. 

Let op: Een machine die duidelijk zichtbaar van buitenaf defect geraakt is door onzorgvuldig of oneigenlijk gebruik, valt niet onder de Makita Omruil Garantie maar moet ter beoordeling naar Makita gezonden worden.  In dit geval is het aan Makita om te beslissen voor omruil of eventueel reparatie.